terça-feira, 18 de outubro de 2011

Spathoglotis unguiculata







4 comentários:

  1. Greetings from Finland. This blog is nice to explore, through other countries, people, culture and nature. Come and you look at pictures Teuvo blog and tell all your friends that they too would look Teuvo photos to your country's flag would rise higher than the blog my flag collection. Thank you Teuvo Vehkalahti Finland

    ResponderExcluir
  2. Obrigado pela informação, vou fazer contato com a pessoa que fez o meu blog para verificar, sobre as bandeiras.
    abraços e um bom dia

    ResponderExcluir
  3. eu tenho essa! Duas touceiras!

    Beijos,
    Line ¨
    www.hortaladecasa.blogspot.com

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Ela é muito linda a minha sofreu um pouco mas estou conseguindo recuperá-la.
      abraços

      Excluir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...